... (ဓမၼယာန)မဇၥ်ိမယာန အဖြဲ.သူ/သားမ်ားသို. 11년 3월 12일 10시 17분 10초 ...မဂၤလာပါ။ဒီေန.ေတာ့ မဟတၱမဂႏၶီရဲ. စကားေလး တစ္ခြန္းကုိ လက္ေဆာင္ ေပးခ်င္ပါတယ္။ “Earth provides enough to satisfy every man's need, but not every man's greed” (Mahatma Gandhi ) (ကမၻာေျမႀကီးက လူသားတုိင္းရဲ. လုိအပ္ခ်က္ကို အားရေၾကနပ္ေအာင္ လံုလံုေလာက္ေလာက္ ေထာက္ပ့ံေပမယ့္ လူတုိင္းရဲ. ေလာဘကို ျပည့္ေအာင္ အလံုအေလာက္ မေထာက္ပံ့ႏူိင္ပါ။) ကမၻာေျမက လူသားရဲ. လုိအပ္ခ်က္ကို ျဖည့္ေပးႏိူင္ေပမယ့္ လူတုိင္းရဲ. ေလာဘကိုေတာ့ ျဖည့္မေပးႏိူင္ပါ။ ေလာဘႀကီးၾကလို. (ဒုကၻိခႏၱရကပ္) အငတ္ေဘးဆုိက္၊ ေဒါသႀကီးၾကလိို. (သတၱႏၱရကပ္) (စစ္)လက္နက္ ေဘးဆုိက္၊ ေမာဟႀကီးၾကလို. (ေရာဂႏၱရကပ္) ေရာဂါေဘးဆုိက္။ ဆုိတဲ့ သင္ၾကားခ်က္ရွိပါတယ္။ လူသားရဲ. အဆံုး မရွိတဲ့ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ မာနနဲ. မသိမုိက္မဲမႈအတြက္ ေနာက္ဆံုး ေရာဂါကၽြမ္းသြားခဲ့တာက ကမၻာႀကီးပါ။ မေန.က ဂ်ပန္က ငလ်င္နဲ.ဆူနာမီ၊ ဟုိေန.က ၾသစေတလ်မွာ၊ တေလာတုန္းက ~~~ဟုိမွာ ဒီမွာ ကမၻာအႏွံ. မႏွစ္ကလည္း~~~ျဖစ္တာပဲ။ တျမန္မႏွစ္ကဆုိ တရုတ္ငလ်င္နဲ. ျမန္မာနာဂစ္ ကမၻာႀကီး ဘာေတြ ျဖစ္ကုန္ၿပီလဲ။ မႀကဳံစဖူး မၾကားစဖူးဆိုတာ အကုန္ႀကံဳရ ၾကားရ။ အရင္တုန္းကေတာ့ “သတိထား တံခါးဝ ေရာက္ေနၿပီ ” ဆိုခဲ့ေပမယ့္ အခု တံခါး မရွိေတာ့ဘူး။ တစ္ဆက္တည္း တစ္သားတည္း ျဖစ္သြားၿပီ။ ဘုရားေဟာေတြမွာ သည္းခံမႈနဲ. ပါတ္သက္ရင္ ကမၻာေျမႀကီးကို တင္စားေျပာေလ့ရွိပါတယ္။ ေျမႀကီးလုိ သည္းခံပါ။ တံေတြးပဲေထြးေထြး အညစ္အေၾကးပဲစြန္.ခ်စြန္.ခ် ေျမႀကီးက မတုန္လႈပ္သလုိေပါ့။ ဒါေပမယ့္ သည္းခံတဲ့ အရာမွာ စာတင္ရတဲ့ ဒီကမၻာႀကီးက စကားေျပာေနခဲ့တာ ၾကာပါၿပီ။ “သူေနမေကာင္းဘူး”လုိ.။ လူေတြ မၾကားခဲ့ၾက တာပါ။ အခု မခံမရပ္ႏူိင္လြန္းလို. ေအာ္ေနၿပီ။ နားၿငီးတယ္လုိ. ပိတ္ထားလို.လည္း မရေတာ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဒီေန. ေပးခ်င္တဲ့ မက္ေဆ့ခ်္က “တုိ.တေတြလည္း သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ ထိန္းသိမ္းေရး အသိ ရွိၾကရပါလိမ့္မယ္” ဆုိတာပါပဲ။ မသိသိေအာင္ မရွိရွိေအာင္ ေမးျမန္း ရွာေဖြ ေလ့လာ ဖတ္္ရႈ စဥ္းစား ဆင္ျခင္ လုိက္နာ က်င့္သံုးမႈေတြ စကိုစမွ ျဖစ္မယ္။ အဖြဲ.ရဲ. အေျခခံမူမွာ “ပညာပါရမီေျမာက္ ပညာေရးလုပ္ငန္းမ်ားကို ပဓာနျပဳ၍ ဆက္စပ္ရာရာ က်န္းမာေရး လူမႈေရး ပရဟိတလုပ္္ငန္းမ်ားကို တုိင္းျပဳျပည္ျပဳလုပ္ငန္းတြင္ အုတ္တစ္ခ်ပ္ သဲတစ္ပြင့္ အေနအားျဖင့္ အာႀကိဳးမာန္တက္ ေဆာင္ရြက္သြားၾကမည္။” လုိ. ပါပါတယ္။ ဒီပညာေရးဟာ မ်ဳိးဆက္သစ္အတြက္ မရွိမျဖစ္ပါ။ ဒါေၾကာင့္ ကေလးေတြကိုလည္း မွ်ေပးရပါမယ္။ ကေလးေတြကို မွ်ေပးရေတာ့မယ္ ဆိုရင္ ဘာကိုပဲမွ်မွ် သင္ၾကားေရးမွာ ၁) Why? ဘာေၾကာင့္သင္မွာလဲဆိုတဲ့ ပန္းတုိင္ =Goal ၂) What? ဘာကို သင္မွာလဲဆိုတဲ့ အေၾကာင္းအရာ =Content (Text, Program) ၃) How? ဘယ္လုိ သင္မွာလဲ ဆိုတဲ့ နည္းလမ္း =Teaching Method ဒီသံုးခ်က္နဲ. ခ်ိန္ၿပီး စဥ္းစားရ ပါတယ္။ ဒါေတြကိုလည္း လက္ေတြ. အေကာင္အထည္ေဖၚေနၾကတဲ့ အဖြဲ.ဝင္ေတြရဲ. အစည္းအေဝးမွာ မျပတ္ ေဆြးေႏြးတုိင္ပင္ ၾကဖုိ. အဆိုျပဳပါရေစ။ ငါတစ္ေယာက္လုပ္ရံုနဲ. ဘာထူးမွာလဲလုိ.ေတာ့ မေတြးပါနဲ.။ မသိမုိက္မဲမႈ အေမွာင္သံသရာက ထြက္ဖုိ. ပုိးစုန္းၾကဴေလာက္ အေရာင္ေလးပဲ လက္လက္ အေမွာင္ၿဖိဳခြင္း အလင္းေပးႏိူင္ဖုိ.ကသာ အေရးႀကီးပါတယ္။ ေလာကႀကီးမွာ ကုိယ္မသိဆံုးက ကိုယ့္အေၾကာင္းအမွန္ပါ။ ေပးႏူိင္သမွ် အခ်ိိန္ေလးေတြကို အမ်ားအတြက္ ေပးဆပ္ရင္းနဲ. ကိုယ့္ကိုယ္ကုိ ရွာေဖြေတြ.ရွိလာပါလိမ့္မယ္။ ကိုယ့္ကိုကိုယ္သိရင္ သူတစ္ပါးကိုလည္း သိလာပါတယ္။ သိတဲ့လူက မသိတဲ့လူထက္ အစစအရာရာသာပါတယ္။ ထူးပါတယ္။ အဲဒီလုိ လူေတြေၾကာင့္ပဲ ေလာကႀကီးက ထူးျခား ေျပာင္းလဲလာတာပါ။ ဒီေန. ဒီစာကို ဂႏၶီႀကီးရဲ. စကားတစ္ခြန္းနဲ.ပဲ နိဂံုးခ်ဳပ္ပါရေစ။ “Nearly everything you do is of no importance, but it is important that you do it” သင္လုပ္သမွ်အရာရာတုိင္း နီးပါးက အေရးမႀကီးတဲ့ ဟာ(လို)ျဖစ္ရင္ျဖစ္မယ္။ ဒါေပမယ့္ သင္ “လုပ္တယ္ ” ဆိုတဲ့ဟာ က အေရးႀကီးပါတယ္။ ကိုယ္စိ္တ္ခ်မ္းေျမ. တရားေမြ.ေတြ.သိႏူိင္ပါေစ။ သင္သိက်င့္သိထိုးထြင္းသိ အသိစံုပါေစ။ သာသနာအက်ဳိး ျမတ္ျမတ္ႏိူး သယ္ပုိးႏူိင္ပါေစ။ ေမတၱာျဖင့္
0 comments:
Post a Comment