မေန.က ဆိုးလ္ဗိုးရီးဆူး ေဒၚဝံသပါလီက ဖုန္းဆက္ရင္း “ေက်ာင္းတက္ရတဲ့ အေတြ.အၾကံဳေလးေတြ ဆက္ေရးပါဦးဘုရား”တဲ့။ အဲဒါလည္း ေရးခ်င္ေသးတယ္။ ေနာက္ အန္းန္ဂုဂ္ ေဆာန္ေဝါန္မွာ လုပ္တဲ့ ဗုဒၶဘာသာ ပါေမာကၡမ်ားအသင္းရဲ. ႏိူင္ငံတကာ စင္မီနာကို သြားတက္ျဖစ္တယ္။ ဟားဗတ္တကၠသိုလ္က ေဒါက္တာ ခရစ္စ္တုိဖာကြိးန္ နဲ. ဂ်ပန္ တိုင္ဝမ္ ကိုရီးယားက ပညာရွင္ေတြ စာတမ္းဖတ္သြားၾကပါတယ္။ အဓိက အေၾကာင္းအရာက Engaged Buddhism. ဒါလည္း ေရးရရင္ေကာင္းမွာ။ ေနာက္ ဖူဆန္း စစ္ေဆးရံု ဓမၼာရံုမွာ ဗုဒၶဟူး စေန တပတ္ႏွစ္ႀကိမ္ တရားစခန္းပတ္လည္း စႏိူင္ခဲ့ျပီ။ ဒါလည္း ေရးသင့္တ့ဲကိစၥ။ စိတ္ထဲက အေတြးကို တစ္ခါတည္း စာစီေပးႏူိ္င္တဲ့ ကြန္ျပဴတာ ေပၚလာရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲလို.သာ ေတာင့္တမိပါေတာ့တယ္။
အဆံုးမေတာ့ လမကုန္ခင္ အကုန္အစင္ စုေပါင္းျပီး လမ္းဆံုက ဂ်မ္းဘံုလိုပဲ အေၾကာင္းစံုကို ေပါင္းဆံုေပးလိုက္ရပါေတာ့တယ္။
ဒုတိယအပတ္တနဂၤေႏြေန.တိုင္း တရားပြဲဆုိေပမယ့္ ၉ရက္ေန.မတိုင္ခင္ ဂြမ္းဂ်ဴးက ဖုန္းေတြ ဝင္ဝင္လာပါတယ္။ ဘုန္းဘုန္း ဒုတိယအပတ္က ၉ရက္ေန.လား။ ဘုန္းဘုန္း ႁကြမွာလားတဲ့။ ေစာလြန္းလို. ဇေဝဇဝါ ျဖစ္သြားၾကတာပါ။ အဲဒီရက္ပိုင္း ေက်ာင္းစာကမ်ား အလုပ္မ်ားနဲ. ဒကာခင္လိႈင္တို.ကိုလည္း အေၾကာင္းမၾကားမိဘူး။ ကုိးရီးယားေက်ာင္းသားေလးက ကပၸိယ ကင္မရာမင္း အျဖစ္နဲ. လုိက္ပို.ပါတယ္။ ေက်ာင္းေရာက္ေတာ့ တို. ေရႊျမန္မာေတြ သိပ္မေတြ.ဘူး။ တရားပြဲစေတာ့ လူ ႏွစ္ဆယ္ အစိတ္ေလာက္ေတာ့ ေရာက္လာပါတယ္။ တရားကို အေဟာတရား အနာတရားသက္သက္ထက္ပုိေအာင္ လက္ေတြ. အားထုတ္ျဖစ္ေအာင္ ဘဝတစ္ျခား တရားတစ္ျခား မျဖစ္ဘဲ ဘဝနဲ.တရား တစ္သားတည္းက်ေအာင္ လုပ္တတ္ဖုိ. ေဇာင္းေပးေဟာခဲ့ပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ဒကာေတြ ခီလ္ဆန္းဆာက ဧည့္ခံတဲ့ ကိုရီးယား ေက်ာင္းထမင္း ေက်ာင္းဟင္းစား သံုးေဆာင္ေနတုန္း ေက်ာင္းဘုန္ႀကီးက လိုိက္ျပခ်င္တယ္ဆိုတာနဲ. သူရဲ. ပရဟိတေဂဟာကို ခဏသြားၾကည့္ျဖစ္ပါတယ္။ အားက်စရာပါပဲ။ ေလးထပ္ အေဆာက္အဦးမွာ မူႁကို၊ လူအုိရံ၊ု health clubအစ ဆံသဆုိင္အဆံုး အကုန္ သိမ္းက်ဳံးလုပ္ထားတာပဲ။
အဲဒီက အျပန္ ဒကာေတြနဲ. အတူ တရားထိုင္ၾကရေအာင္ေျပာထားလို. ဓမၼရံုမွာ ျပန္ဆံဳၾကပါတယ္။ တရားမထိုင္ျဖစ္ပဲ တရင္းတႏွီး လိႈက္လိႈက္လွဲွလွဲ ေႏြးေႏြးေထြးေထြး စကားေျပာျဖစ္ၾကပါတယ္။ ကိုရီးယား ဒကာဒကာမေတြလည္း ဘုန္းႁကီးတို.တေတြရဲ. ေႏြးေထြးတဲ့ ဆရာဒကာ ဆက္ဆံေရးကို အားက်ႏွစ္ျခိဳက္ ၾကည္ညိဳေနၾကပါတယ္။ ဓါတ္ပံုတဖ်တ္ဖ်တ္ရိုက္ျပီး မွတ္တမ္းတင္ေနပါတယ္။ ဘုန္းႁကီးရဲ. စိတ္ထဲမွာလည္း ကိုယ့္လူမ်ိဳးေတြကို တကယ့္ကို စိတ္ခ်မ္းသာေစခ်င္ ႁကီးပြားတိုးတက္ေစခ်င္တဲ့ ေမတၱာစိတ္အျပည့္ပါ။ ဒကာေတြကို ၾကည့္လုိက္ေတာ့လည္း အတဴတဴပဲ။ ဘုန္းႁကီးရဲ. ေကာင္းက်ဳိးကို အင္မတန္လိုလားတယ္ဆိုတာ မ်က္လံဳးကိုၾကည့္လိုက္တာနဲ. သိသာေနပါတယ္။ တရားေဟာတဲ့အခါ ျဖစ္တဲ့ အားရၾကည္ႏူးမႈက တစ္မ်ဳိး အခုလို တရင္းတႏွီး ဝိုင္ဖဲြ. စကားေျပာရင္း ခံစားရတဲ့ ပီတိကတစ္မ်ဳိးပဲ။ ယံုၾကည္မႈ လံုၿခံဳစိတ္ခ်ရမႈ အျပန္အလွန္ ေလးစားမႈနဲ. ေႏြးေထြးတဲ့ ေမတၱာတရားေတြ လႊမ္ၿခံဳထားတဲ့ မိသားစုစကားဝိုင္းေလးလုိပဲ။ ဘဝမွာ ေမ့မရတဲ့ အမွတ္တရေန.ေတြထဲက တစ္ေန. ျဖစ္သြားပါတယ္။ ဘုန္းၿကီးတို. မ်က္လံုးခ်င္း အၾကည့္ခ်င္း ဆံုခဲ့ၾကပါတယ္။ ခ်စ္ေသာမ်က္ေစ့ျဖင့္~~~~~~
၂၃ရက္ေန. ဖူဆန္း ဒုတိယအႁကိမ္တရားပြဲ။ အဲဒီေန.က ရြာလုိက္တဲ့မိုးကလည္း သည္းသည္းမည္းမည္း။ တရားပြဲပ်က္ေရာေအာက္ေမ့ေနတာ ေရႊဒကာ ၅၀ေလာက္ေတာ့ စုမိၾကေသးတာပါပဲ။ ဘုန္းႁကီးတို. ျမန္မာမ်ားရဲ. သဒၶါတရားဆိုတာ ဘုိးစဥ္ေဘာင္ဆက္ မ်ဳိးလိုက္ရိုးလိုက္ ေသြးထဲက စီးဆင္းလာတာမ်ဳိး မဟုတ္လား။ DAOU စက္ရံုက ဒကာ ၁၁ေယာက္ စုေပါင္းၿပီး ဘုန္းႁကီးကိုဆြမ္းကပ္ ဧည့္ေတြကို မုန္.ဟင္ခါး အာဟာရဒါနျပဳၾကပါတယ္။ လူ၁၀၀စာ လုပ္ထားတာဆိုေတာ့ စားလုိ.ေသာက္လုိ.ကို မကုန္ပါဘူး။ လာသမွ် ကိုရီးယား ဒကာဒကာမေတြကိုလည္း ျမန္မာရိုးရာ စားစရာအျဖစ္ မိတ္ဆက္ ေကၽြးေမြးခ့ဲပါတယ္။ မိုးထဲေလထဲကိုပဲ ဇြဲၾကီးႁကီးနဲ. အူလ္ဆန္က ဒကာ ၄ေယာက္နဲ. ယာင္ဆန္က ဒကာေတြ ေရာက္လာပါေသးတယ္။ ဆြမ္းစားရင္း စကားေကာင္းေနလို. အခ်ဳိပြဲေတာင္ စားခ်ိန္မရလိုက္ဘူး။ ျပည္ပေရာက္ ေရႊေတြ သမဏာနဉၥဒႆနံ ဆုိတာ ေကာင္းေကာင္းခံစားၾကမိပံုေပၚပါတယ္။ ဂြမ္ဂ်ဴးမွာ ခံစားမိတဲ့ ပီတိမ်ဳိး တစ္ခါျပန္ေပၚလာပါတယ္။
တရားေဟာေတာ့ လုပ္ရင္းကိုင္ရင္း စားေသာက္သြားလာရင္း အလုပ္မပ်က္ အကိုင္မပ်က္ တရားဖက္တတ္ေအာင္ ေမတၱာပို. အေလ့အထလုပ္ဖို. အဓိက သင္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီေန. မနက္က MBC အသံလႊင့္ဌာနက စာအုပ္မိတ္ဆက္မွာ ပါတဲ့ အေၾကာင္းအရာေလးကိုလည္း ထည့္ေျပာျပျဖစ္ခဲ့ေသးတယ္။ မ်ဳိးရိုးလုိက္တယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းပါ။ စာေရးသူက သိပၸံ ပညာရွင္တစ္ေယာက္။ ဇီဝေဗဒနဲ. ဆိုးလ္တကၠသိုလ္ထြက္ ဟားဗတ္က ေဒါက္တာဘြဲ.ရ လူေတာ္ပါ။ တကၠသိုလ္ေလာကမွာ ဆိုးလ္က ကိုရီးယားရဲ. top 1 ဟားဗတ္က ကမၻာ့ နံပါတ္ဝမ္းေလ။ ေျပာခ်င္တာက စိတ္ကုူးယဥ္ျပီးေလွ်ာက္ေရးတဲ့ စာမ်ဳိးထက္ လက္ေတြ. သုေတသနရလဒ္ကို ေကာက္ခ်က္ခ်ေရးတဲ့ စာျဖစ္ေၾကာင္းပါ။ စာအုပ္နာမည္က 오래된 연장통 (old toolbox) တဲ့။ ဦးေဏွာက္နဲ. ဂ်ီးန္ (geneမ်ဳိးရိုးဗီဇ) ကို ရည္ညႊန္းတယ္လို. ယူဆပါတယ္။ လူသားေတြ ဘာေၾကာင့္ လံုျခံဳတဲ့ ေနရာကို ႁကိဳက္ၾကသလဲ။ ေက်ာက္ေခတ္လူသား အရိုင္းအစိုင္းဘဝက တိရိစၦန္ေတြလိုပဲ ၾကီးႏူိင္ငယ္ညွင္း လက္ဦးသူ သတ္စားၾကေတာ့ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ ေခ်ာင္းေျမာင္း သတ္ျဖတ္ၾကရာမွာ တစ္ဘက္လူက ကိုယ့္ကို မျမင္ဘဲ ကိုယ္က လံုျခံဳတဲ့ ေနရာကေန တဘက္သားကို ျမင္ေနရတာ အင္မတန္ လံုျခံုတဲ့ ခံစားမႈရသတဲ့။ အဲဒီ ဂ်ီးန္က အခု ျမိဳ.ျပလူ.အဖဲြ.အစည္းကာလအထိ ပါလာတာတဲ့။ အေၾကာင္းအရာေတြ အမ်ားၿကီးထဲက ယုန္အေၾကာင္းကလည္း ျပံဳးမိစရာပဲ။ အရဲစြန္.ျပီး ဂူအျပင္ ထြက္လာတဲ့ ယုန္ေတြ အဖမ္းခံရ အသတ္စားခံရတာမ်ားေတာ့ အေၾကာက္ၿကီးတဲ့ ဂူတြင္းပုန္္းယုန္ေတြပဲ က်န္ခဲ့ျပီး အဲဒီယုန္ အခ်င္းခ်င္း မ်ဳိးဆက္ပြားၾကရာက ယုန္ေၾကာက္ေလးေတြ ေမြးေမြးလာလို္က္တာ ေနာက္ဆံုးမေတာ့ ဂ်ီးန္(မ်ုိးရိုးဗီဇ) ကိုက အျမဲတမ္း ေၾကာက္ေၾကာက္လန့္လန္. တုန္တုန္ရီရီ ျဖစ္ေနတဲ့ ယုန္မ်ဳိး ေတြခ်ည္း ျဖစ္သြားသတဲ့။ ဘုန္းႀကီးေတာ့ အဲဒီစာ ဖတ္ျပီး တို.ႏူိင္ငံ တုိ.လူမ်ဳိးေတြ ယုန္ (လိုလူမ်ဳိး)ျဖစ္သြားရင္ ဒုကၡပဲလို. ေတြးပူမိေသးတယ္။ အဲဒါနဲ.စပ္ၿပီး ဘုန္းႀကီး ေကာက္ခ်က္ခ်တာကေတာ့ အဂၤလိပ္ကၽြန္ ႏွစ္တရာေက်ာ္တာေတာင္ ရတနာသံုးပါးမေပ်ာက္ေအာင္ ေဆာင္ႏူိင္တဲ့ တုိ.ဘုိးဘြားေတြရဲ. ဘာသာေသြးက တို.တစ္ေတြဆီ မ်ဳိးရိုးလုိက္လာတာျဖစ္ေၾကာင္းပါ။ ဒါေၾကာင့္ ေရျခားေျမျခား တို္င္းတစ္ပါးေရာက္ေနေပမယ့္ အလုပ္ပင္ပန္း ဘဝၾကမ္းေပမယ့္ ေရႊျမန္မာေတြ ဘာသာေသြး မေအးၾကေၾကာင္း။ ဒီအေၾကာင္းကို တဆင့္ၾကားရမယ့္ ဒီေခတ္ ဒကာဒကာမေတြ ေနာက္မ်ိဳးဆက္ေတြဆီလည္း ဒီဘာသာေသြးက ဆက္လက္ စီးဆင္းေနမယ္ဆုိတဲ့ အေၾကာင္းပါ။ ဒီေန.လည္း ဆရာဒကာ အၾကည့္ခ်င္း ဆံုျဖစ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ခ်စ္ေသာမ်က္ေစ့ျဖင့္~~~~~~
တရားပြဲက်င္းပရာ အသင္းတိုက္ဓမၼာရံု ဥကၠ႒က ၂၅ရက္ေန.မွာ သူကိုးကြယ္တဲ့ 소림사 ဆိုးလင္းမ္ဆာေက်ာင္းကို တရားပြဲပင့္ပါတယ္။ အဲဒီေန.က ေက်ာင္းက ညေန ၆နာရီမွျပီးလို. ၇နာရီ တရားပြဲ အမီွ သုတ္သီးသုတ္ျပာ သြားခဲ့ရပါတယ္။ သီလ၊သမာဓိ၊ပညာ သိကၡာသံုးပါးနဲ. ဝီတိကၠမ၊ပရိယု႒ာန၊အႏုသယ ကိေလသာသံုးပါးအေၾကာင္း ေဟာခဲ့ပါတယ္။ သိတဲ့အတိုင္းပဲ ကိုရီးယားေတြက ဗမာထက္သည္းတယ္ေလ။ တရားပြဲျပီးေတာ့ ဝိုင္းျပီး အလြမ္းသယ္ၾကတယ္။ ေက်ာင္းဒကာၾကီးက ေက်ာင္းျပန္လုိက္ပုိ.တဲ့အခါ ေက်ာင္းေစာင့္က်န္ခဲ့တဲ့ ဒကာမႀကီးက တရားပြဲအေျခအေနေမးေတာ့ ဒကာႀကီးက “အမေလး တရားပြဲျပီးေတာ့ ဒကာဒကာမေတြဝိုင္းထားလိုက္တာ မလြတ္ေတာ့ဘူး။ လက္ဆြဲတဲ့လူ ကိုင္ၾကည့္ဆုပ္ၾကည့္တဲ့သူနဲ. ၾကာရင္ မ်က္ႏွာပါ ပြတ္ၾကည့္မယ့္ သေဘာရွိတယ္”တဲ့။ အဲဒီေန.ကေတာ့ မ်က္လံုးတင္မကဘူး လက္ေတြပါ ဆံုသြားေတာ့ အာပတ္ေတြ က်ိက်ိတက္ကုန္မွာစုိးလုိ. အေတာ့္ကို သတိထားေနရပါတယ္။
၂၉ရက္ မေန. စေနေန.က 국근 부산 병원 법단 ဖူဆန္း စစ္ေဆးရံု ဓမၼာရံုမွာ တပတ္ႏွစ္ၾကိမ္ တရားစခန္းပတ္ ပထမအၾကိမ္ အျဖစ္ စတင္ႏိူင္ခဲ့ပါတယ္။ ျပည္ေတာ္ဦးမွာ ဗုဒၶဘာသာဧ။္ အႏွစ္သာရနွင့္ ဝိပႆနာတရားေတာ္ ၁၀ ရက္ တရားနာၿပီးသူေတြအတြက္ တပတ္ႏွစ္ရက္ တစ္ရက္ ႏွစ္နာရီခြဲၾကာ လက္ေတြ. က်င့္ၾကံမႈ သင္တန္းေပးတာပါ။ တရားမနာရေသးတဲ့ ေယာဂီ အသစ္ေတြပါ တိုးလာလို. အစရက္မွာ အေတာ္ေမာသြားပါတယ္။ အားလံုး စိတ္ပါလက္ပါ အားတက္သေရာ ရွိၾကလုိ. တရားေဟာရျပရတာ ၾကည္ႏူးအားတက္စရာပါ။
ဒီလထဲမွာ ေက်ာင္းစာေတြကလညး္မ်ားလုိက္တာ။ ေက်ာင္းပိတ္ခါနီး ပါေမာကၡေတြ အသားကုန္ ခုိင္းေတာ့တာပဲ။ ဒီက ကေလးေတြကို ကိုယ္ကလည္း မယွဥ္ႏူိင္ဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ သတင္းအခ်က္အလက္ ရွာေဖြစုေဆာင္းတာကို သူတို.က အင္မတန္ကၽြမ္းက်င္ၾကတယ္။ အုိုင္တီေခတ္ထဲၾကီးျပင္းလာတဲ့အျပင္ အုိင္တီ အထြန္းကားဆံုး ႏိူင္ငံမွာ ေမြးလာတဲ့ သူေတြမဟုတ္လား။ ကိုရီးယားလို ဖတ္ၾကေရးၾကစို.ဆိုေတာ့ ကိုယ္က ဆယ္ဆေလာက္ ေနာက္ေကာက္က်ေနျပန္ေရာ။ ျပ႒ာန္းစာကိုသင္တာမဟုတ္ဘဲ သက္ဆိုင္ရာ အေၾကာင္း အရာနဲ. ဆက္စပ္တဲ့ သုေတသနစာတမ္းေတြ၊ ဘာသာရပ္ဆိုင္ရာ လက္ေတြ.က်င့္ထံုးနဲ. ျဖစ္ရပ္ေတြ အားနည္းခ်က္ အားသာခ်က္ေတြ၊ မ်က္ေမွာက္ေခတ္အေျခအေနေတြကို အကုန္ရွာေဖြေလ့လာ သံုးသပ္ျပီး ရီပို. ေရးတင္ရတာမ်ိုဳး ပရီစင္ေတးရွင္းလုပ္ရတာမ်ဳိး ဆုိေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတဲ့ သင္ၾကားနည္းပါ။ စြမ္းရင္ စြမ္းသေလာက္ အစြမ္းျပႏိူင္တဲ့ အခြင့္အေရးရွိပါတယ္။ ဆရာက အေျခခံ သေဘာတရားေလး ေျပာျပျပီး က်န္တာ တပည့္က ကိုယ့္ဟာကိုယ္ လုပ္ရတာ။
တစ္ေန.က Early Childhood Education က စာတမ္းဖတ္တာ သိပ္စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းတာပဲ။ အစၥေရး(ဂ်ဴး)လူမ်ဳိးေတြ ကမၻာ့လူဦးေရနဲ.ၾကည့္ရင္ အင္မတန္ အေ၇အတြက္ နည္းေပမယ့္ ႏိူဘယ္လ္ ဆုရသူေတြမွာ ၂၀% ၊ ကမၻာ့ထိပ္တန္း ပညာရွင္ စာရင္းမွာ ၃၀%က ဂ်ဴးေတြ ျဖစ္ေၾကာင္းနဲ. ဂ်ဴးေတြ ကေလး ဘဝကတည္းက ပညာေရးကို ဘယ္လုိေလ့က်င့္ သင္ၾကားေပးၾကေၾကာင္းကုိ သုေတသနျပဳ တင္ျပသြားတာပါ။ ဘာသာေရးမွာ အဓိက အေျခခံထားျပီး မ်ဳိးရိုုး သမုိင္းအစဥ္အလာ ယဥ္ေက်းမႈကို အရိုးစြဲ တန္ဖိုးထားေအာင္ သင္တယ္။ ငယ္ကတည္းက အေတြးအေခၚ ေကာင္းေအာင္ ၊စဥ္းစား ဆင္ျခင္ၪာဏ္ ေကာင္းေအာင္ ဦးတည္ သင္ၾကားျပီး မိဘနဲ. သားသမီး ဆရာတပည့္ ညီအကို ေမာင္ႏွမ သူငယ္ခ်င္း ေတြ စကားရည္လု တဲ့ အေလ့ အထေလးေတြ ပ်ဳိးေထာင္ေပးတာေတြ.ရတယ္။ ရက္ရက္စက္စက္ အသတ္ခံခဲ့ရတဲ့ သမိုင္းဝင္ အျဖစ္ အပ်က္ ေတြကို ကေလးေတြကို ေသေသခ်ာခ်ာ သိေအာင္ ေျပာျပျပီး “အျဖစ္မွန္ကုိ ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့နဲ. ဒါေပမယ့္ ခြင့္လြတ္လုိက္ပါ” လုိ. သင္သတ့ဲ။ အင္မတန္ အတုယူစရာေကာင္းပါတယ္။ ဗမာျပည္က ဘုန္းၿကီးပညာေရးနဲ. ခပ္ဆင္ဆင္တူတဲ့ အပိုင္းေလးေတြ ရွိတာလည္း ေတြ.ရတယ္။ ေတာ္လည္း ေတာ္ၾက ပါေပရဲ.။ ေတာ္လည္း ေတာ္ထိုက္ ပါေပရဲ.လုိ. ပဲ ေျပာခ်င္ပါတယ္။
ကိုရီးယား ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားေတြရဲ. ပညာရည္လည္း အင္မတန္ျမင့္ပါတယ္။ မာစတာတန္းတင္ မကဘူး။ ပထမႏွစ္ သင္းခန္းစာေတြလုိက္တက္ၾကည့္ေတာ့လည္း သိပ္ေတာ္ၾကပါတယ္။ မလုပ္နိူင္တာ သိပ္မရွိဘူး။ အထက္တန္းေက်ာင္းသား ဘဝကတည္းက ကြန္ပ်ဴတာေတြ ပရုိဂ်က္တာေတြနဲ. ပရီစင္ေတးရွင္းလုပ္ေနတာ အထာက်ေနတဲ့ ပံုရွိပါတယ္။ အခုေခတ္ ေက်ာင္းဆိုတာ စာသင္ရံုသက္သက္မဟုတ္ေတာ့ဘဲ အလုပ္ခြင္အတြက္ အဆင္သင့္ျဖစ္ေအာင္ ျပင္ဆင္ေပးတဲ့အထိ လက္ေတြဆန္လာတာေတြ.ရပါတယ္။သူတုိ.ေလးေတြ လုပ္တာကိုင္တာျကည့္ျပီး တုိ.ဆီက ကေလးေတြလည္း ဒီလုိ အခြင့္အေရးမ်ဳိးရရင္ သိပ္ေကာင္းမွာလုိ. ေတာင့္တေမွ်ာ္လင့္မိပါေတာ့တယ္။
0 comments:
Post a Comment